استفاده از زیورآلات چه چیزی در رابطه با شخصیت افراد را نشان می دهد؟

«بیشترین تاثیرگذاری درa همان نگاه اول اتفاق می افتد»

این جمله چقدر میتواند درست باشد؟

لباسی که انتخاب می کنید، شیوه صحبت کردن ، آرایش موها و نوع زیورآلاتی که استفاده می کنید همه نشان دهنده جنبه هایی از شخصیت شماست.

در واقع، زیورآلات یکی از راه هایی است که مردم با استفاده از آن خود را به دیگران معرفی می کنند. بنابراین در مهمانی ها و یا در خیابان به زیورآلات و جواهراتی که افراد استفاده می کنند توجه داشته باشید.

در ادامه به چند دسته بندی عمومی اشاره خواهد شد.

دوست داران خنده و سرگرمی:

افرادی که از زیورآلات بزرگ و چشمگیر مثل حلقه های بزرگ گوشواره ، حلقه های عجیب یا زنجیرهای ضخیم برای گردنبند استفاده می کنند به احتمال زیاد افرادی فعال ، اجتماعی و شوخ طبع هستند ، همان هایی که در مهمانی ها همیشه افراد زبادی را گرد خود جمع می کنند.

شخصیت بخشنده و خوشحال این افراد باعث می شود که برای بقیه جذاب باشند ، مانند آهنربایی که فلزات را به خود جذب می کند.

وافع بین و عملگرا:

افرادی که زیورآلات قابل بازیافت مثل گوشواره فیروزه ، دستبند های آویزدار یا گردنبندهای با آویز صدف استفاده میکنند در دسته دوستداران طبیعت قرار می گیرند.

آنها عاشق گردش و طبیعت هستند و نسبت به محیط پیرامون خود احساس مسئولیت می کنند و عاشق رنگ های برخواسته از طبیعت مانند قهوه ای ، بژ ، سبز جنگلی و آبی اقیانوس هستند.

زیبایی کلاسیک

برخی از افراد همواره طرفدار زیبایی کلاسیک هستند نظیر آنهایی که گوشواره و گردنبند مروارید را ترجیح می دهند . این افراد به طور کلی دارای شخصیتی سنتی و خانواده دوست هستند آنها به جای سپری کردن شب در بیرون از خانه ترجیح می دهند وقت خود را در سکوت و در جمع دوستان نزدیک خود بگذرانند.

انتخاب زیورآلات

در انتخاب مبلمان و لباس ذائقه ای کلاسیک دارند و همیشه وقار و رفتار آرامشان آنها را در جمع متمایز می کند.

بهترینِ بهترین ها:

تمام انتخاب هایشان مبتنی بر دقت و توجه به جزئیات است و هرگز به انتخاب گزینه دوم راضی نمی شوند برای خود هدف گذاری می کنند و برای رسیدن به اهدافشان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

انتخاب زیورآلات

در هنگام خرید زیورآلات همیشه بهترین و بی نقص ترین را انتخاب می کنند.

ساعت هایشان را از برند Neiman Marcus ، الماس هایشان را از برند تیفانی و همیشه خریدهایشان را از خیابان پنجم نیویورک انجام می دهند.

رنگ های هماهنگ:

افرادی تمیز، مسئولیت پذیر و منظم جواهراتی را انتخاب می کنند که همیشه ست و هماهنگ باشند. آنها گردنبند طلا را با گوشواره های هماهنگ می پوشند و اگر دستبندی نقره استفاده می کنند، کفش خود را با آن ست می کنند. این افراد غالباً میزبان فوق العاده ای هستند و دیگران از هم صحبت شدن با آنها لذت می برند.

انتخاب زیورآلات

پیروان ترندها در صنعت مد:

این افراد غالباً در انتخاب جواهرات ذائقه ای متفاوت دارند و خارج از استانداردهای تعریف شده دارند ، شما می توانید آنها را در مغازه های آنتیک فروشی درحالی که در جستجوی زیورآلاتی هستند که نامشان برو روی آنها حک شده بیابید و خیلی به نام برندها توجه ندارند.

انتخاب زیورآلات

بشور و بپوش:

این افراد عموماً دارای زندگی پر جنب و جوش و فعالی هستند و زیورآلات آنها نیز باید با سبک زندگی ورزشکاری و پر انرژی آنها هماهنگ باشد.

آنها می خواهند بدون صرف نظر از لذت های سبک زندگیشان ، زیبا باشند.

انتخاب زیورآلات

فاکتور مهم که باید در نظر گرفت ، نوع موقعیتی است که آنها در آن قرار دارند برای مثال در یک مصاحبه کاری ترجیح می دهند تا از گوشواره های مروارید و آویزهای کوچک استفاده کنند.

اگر از زنجیر استفاده کنند، از زنجیرهای نازک و بدون آویز استفاده می کنند تا ظاهری محافظه کارانه تر داشته باشند اما در نظر بگیرید که زیورآلات محافظه کارانه همیشه بخشی از یک جعبه جواهرات حرفه ای است درحالیکه زیورآلات هنری بیشتر برای جلب توجه و تقدیر دیگران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوشواره بخیه ای چیست؟

گوشواره بخیه ای چیست؟

امروزه تنوع مدل و طرح گوشواره چنان زیاد شده که انتخاب و استفاده از آن را کمی دشوار و گمراه کننده ساخته است. در همه حال باید در نظر داشت که انتخاب گوشواره مناسب به

ادامه مطلب »