کادو ولنتاین چی بخریم؟

کادو ولنتاین چی بخریم

شاید خیلی ها ولنتاین را با شکلات و گل رز به خاطر می آورند. شاید به این خاطر که راحت ترین گزینه انتخاب و خرید برای این روز است، ولی برای عده ای که به دنبال تنوع و هدیه ای خاص تر هستند همیشه گزینه های بهتری سراغ هست. انتخاب کادوی مناسب همیشه راحت نیست، به خصوص آن که در سال مناسبت های متعددی وجود دارد و هر بار مجبور هستید هدیه ای متفاوت انتخاب کنید.

ارزش مادی یک هدیه در خیلی مواقع مهم است، ولی چیزی که هدیه را خاص می کند این است که هدیه گیرنده احساس کند شما برای انتخاب آن وقت گذاشته و سلیقه به خرج داده اید، نه این که فقط هزینه کرده اید.

اگر شما هم نمی دانید امسال برای ولنتاین چی بخرید، پیشنهادات ما به شما کمک می کند. در ادامه به چند هدیه منحصربه فرد که از دید ما مناسب است اشاره می کنیم.

 

دستبند بی نهایت با حک تاریخ

علامت بینهایت می تواند به عشق و محبت بی نهایت میان دو نفر اشاره داشته باشد و یا به معنی کنار هم بودن ابدی باشد. بنابر این، این استفاده از این نشانه برای روز ولنتاین بک انتخاب عالی است. به علاوه این دستبند که از چرم طبیعی گاوی ساخته شده یک امکان بینظیر هم پیش ری شما قرار می دهد. شما در سفارش این دستبند می توانید یک تاریخ دلخواه را روی آن حک کنید. این می تواند تاریخ آشنایی شما ، تاریخ نامزدی یا عقد و ازدواج باشد. چه چیز از این عالی تر؟ شما هدیه ای دارید که مخصوص این روز ساخته شده است.

 

گردنبند اسم

گردنبند اسم فرد مورد نظر

شاید بتوان گفت خاص ترین و منحصربه فردترین ویژگی هر فردی اسم اوست. سایرین فرد را با نام او می شناسند و اسم چیزی است که از ابتدای تولد با ما بوده است. به همین جهت است که گردنبند اسم انتخابی ایده آل محسوب می شود و این حس را در گیرنده ایجاد می کند که شما برای شخص او ارزش و توجه قائل شده اید. پلاک های اسم را می توانید به فارسی یا لاتین و از جنس استیل یا نقره با زنجیر برای خانم ها و با مهره یا سنگ برای آقایان سفارش دهید. حتی می توانید فونت دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

کیف پول اسمکیف پول چرم با نام دلخواه

این یک انتخاب خوب برای هدیه روز ولنتاین برای آقایان است. اجناس چرم نظیر کیف همواره از هدیه های معمولی است که برای آقایان خریداری می شود. اما شما می توانید با درج نام یا طرح خاصی روی کیف، ارزش آن را دوچندان کنید و آن را به یک کادو خاص تبدیل کنید. حتی می توانید لوگو تیم فوتبال مورد علاقه فرد مورد نظر را بر روی آن قرار دهید. کمی خلاق باشید!

 

 

آویز کت

یک هدیه خاص دیگر برای مرد خوش پوش شما گیره کت یا کراوات است که درست مانند کیف می توانید نام یا طرح دلخواه خودتان را برای آن سفارش دهید. آقایی که این هدیه را دریافت می کند مطمینا از خاص بودن به وجد می آید.

 

 

 

جاسوییچی چرم استیلجاسوییچی با طرح دلخواه

لیست پیشنهادات ما برای آقایان هنور تمام نشده است. جاسوییچی از ان اقلامی است که تقریبا همه آقایان همیشه همراه خود دارند. شما می توانید این وسیله به ظاهر ساده را به چیزی تبدیل کنید که با هر بار دست گرفتن آن یاد شما بیفتند. تنها کافی است طرحی جذاب برای ان سفارش دهید.

 

 

انگشتر اسم دلخواهانگشتر اسم

شاید پلاک های اسم را زیاد دیده باشید، اما انگشتر اسم هم درست مانند گردنبند اسم می تواند یک هدیه خاص باشد و تمام ویژگی های آن را دارد. این انگشترها فری سایز هستند و اگر سایز هدیه گیرنده را ندارید هم به مشکلی برنخواهید خورد. حتی میتوانید دو تا از این انگشترها سفارش دهید، یکی مردانه و یکی زنانه و نام همدیگر را بر روی آن حک کنید.

 

 

 

امیدوارم این لیست به شما کمک کرده باشد. اگر میخواهید هدایای شما بیشتر به چشم بیاید و یا فکر می کنید اینها به تنهایی کافی نیست، می توانید ترکیبی از این هدایا را سفارش دهید. مثلا کیف و جاسوییچی و گیره کت برای آقایان، و آن را به صورت ست هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوشواره بخیه ای چیست؟

گوشواره بخیه ای چیست؟

امروزه تنوع مدل و طرح گوشواره چنان زیاد شده که انتخاب و استفاده از آن را کمی دشوار و گمراه کننده ساخته است. در همه حال باید در نظر داشت که انتخاب گوشواره مناسب به

ادامه مطلب »